Visualizzazione risultati 1 fino 10 di 10

Discussione: [Ufficiale] Disney+

Pastore Errante L'avatar di gocc
    Registrato il
    07-06-2012

PSN
    Gocc87
    Citazioni
    62

Predefinito [Ufficiale] Disney+

https://popcorntv.it/serie-tv/disney...291?refresh_cp
    https://nerdmovieproductions.it/2019...rma-streaming/

6,99$ al mese / 69,99$ all'anno

In arrivo il 12 novembre in USA, siete pronti all'ennesimo abbonamento? Sarà davvero l'anti Netflix?
    Facendo un rapido calcolo se qualcuno è bello fanatico di serie rischia di spendere più di 20€ al mese tra Prime, Netflix e questo. Ovviamente non sto considerando Sky.

Mi hanno segato Dare Devil, The Punisher e tutti gli altri su Netflix, quindi già mi stanno sulle palle. Voi lo farete?

Codice Fiscale L'avatar di 3cod3
    Registrato il
    29-11-2008

PSN
    e3CoD3
    Citazioni
    109

Predefinito

Ultima modifica di 3cod3 : 12-04-2019 alle ore 09.08.24

Sto giocando Control
    L'ultimo nemico che sarà sconfitto è la morte | Né mi offerir di dar lo scudo in dono, o quel destrier, che miei, non più tuoi sono
    La vera magia di KH | Perchè il mare di Evangelion è rosso? | Cos'è (veramente) un RPG?

Codice Fiscale L'avatar di 3cod3
    Registrato il
    29-11-2008

PSN
    e3CoD3
    Citazioni
    109

Predefinito

Disney+ will launch in November with a robust library of theatrical and television content, and in its first year will release more than 25 original series and 10 original films, documentaries and specials by some of the industry’s most prolific and creative storytellers. New original titles for Disney+ announced today include:

From Marvel Studios:

The Falcon and The Winter Soldier, a live-action series with Anthony Mackie returning as Falcon and Sebastian Stan reprising his role as Winter Soldier
    WandaVision, a live-action series with Elizabeth Olsen returning as Wanda Maximoff and Paul Bettany reprising his role as The Vision
    Marvel’s What If…?, the first animated series from Marvel Studios and takes inspiration from the comic books of the same name. Each episode will explore a pivotal moment from the Marvel Cinematic Universe and turn it on its head, leading the audience into uncharted territory.

From Walt Disney Animation Studios:

Into the Unknown: Making Frozen 2, a documentary series showing the hard work and imagination that go into making one of the most highly anticipated Walt Disney Animation Studios features of all time

From Pixar Animation Studios:

Toy Story-based projects Forky Asks a Question, an animated short series, and the short film Lamp Life

From National Geographic:

The World According to Jeff Goldblum, a documentary series where Goldblum pulls back the curtain on a seemingly familiar object to reveal a world of astonishing connections, fascinating science and a whole lot of big ideas
    Magic of the Animal Kingdom, a documentary series which takes viewers behind the scenes with the highly respected animal-care experts, veterinarians and biologists at Disney’s Animal Kingdom and Epcot’s SeaBase aquarium

From Disney Television Animation:

The Phineas and Ferb Movie (working title), an animated film featuring many of the original voice cast

Scripted originals previously announced for Disney+ include The Mandalorian, the world’s first scripted live-action Star Wars series; the exclusive new season of Star Wars: The Clone Wars; High School Musical: The Musical: The Series; the untitled Cassian Andor series starring Diego Luna and Alan Tudyk; the Marvel Studios’ series Loki starring Tom Hiddleston; Monsters at Work, Diary of a Female President; and live-action films Lady and the Tramp, Noelle, Togo, Timmy Failure and Stargirl. Nonfiction series also announced earlier this week include Be Our Chef, Cinema Relics: Iconic Art of the Movies (working title), Earthkeepers (working title), Encore!, the untitled Walt Disney Imagineering documentary series, Marvel’s 616, Marvel’s Hero Project, (Re)Connect, Rogue Trip and Shop Class (working title).

Additionally, Disney+ announced that all 30 seasons of The Simpsons will be available on the service on day one. In the service’s first year, audiences will also have access to family-friendly Fox titles like The Sound of Music, The Princess Bride and Malcolm in the Middle as part of an impressive collection of more than 7,500 television episodes and 500 films including blockbuster hits from 2019 and beyond.
    Di roba ne lanciano comunque.
    A me netflix è sempre parso pieno di monnezza per lo più.

Sto giocando Control
    L'ultimo nemico che sarà sconfitto è la morte | Né mi offerir di dar lo scudo in dono, o quel destrier, che miei, non più tuoi sono
    La vera magia di KH | Perchè il mare di Evangelion è rosso? | Cos'è (veramente) un RPG?

Risolvo problemi L'avatar di -trattino
    Registrato il
    04-11-2011

Citazioni
    46

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da gocc Visualizza messaggio

Mi hanno segato Dare Devil, The Punisher e tutti gli altri su Netflix, quindi già mi stanno sulle palle. Voi lo farete?
    Considerata la qualità media di quelle serie, dovresti ringraziare che abbiano optato per l'eutanasia

« Frankly, I cannot conceive how any thoughtful man can really be happy. » --- H.P. Lovecraft

Registrato il
    07-06-2012

PSN
    Gocc87
    Citazioni
    62

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da -trattino Visualizza messaggio
    Considerata la qualità media di quelle serie, dovresti ringraziare che abbiano optato per l'eutanasia
    Infatti, non a caso ho detto Dare Devil, The Punisher e gli altri.

Spettro L'avatar di Dreamer93
    Registrato il
    18-03-2016

Citazioni
    3

Predefinito

Prenderò i bluray

Spettro
    Registrato il
    17-08-2018

Citazioni
    0

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da -trattino Visualizza messaggio
    Concordo assolutamente.

Spettro
    Registrato il
    17-08-2018

Citazioni
    0

Predefinito

Infatti, non a caso ho detto Dare Devil, The Punisher e gli altri.
    Quando arriveranno i prossimi telefilm?

Registrato il
    07-06-2012

PSN
    Gocc87
    Citazioni
    62

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da Geralt diRivia Visualizza messaggio
    Quando arriveranno i prossimi telefilm?
    Ad ora queste serie credo siano state chiuse. Sicuro su Netflix non ci tornano.

Spettro
    Registrato il
    17-08-2018

Citazioni
    0

Predefinito

Ad ora queste serie credo siano state chiuse. Sicuro su Netflix non ci tornano.
    Però hanno detto che riprenderanno i personaggi Daredevil e Punisher, visto il successo che hanno avuto.

Informazioni discussione

Users Browsing this Thread

Al momento 1 utenti stanno leggendo questo topic. (0 utenti registrati e 1 ospiti)

Bookmark