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Discussione: The Surge | Gamescom Gameplay

  1. #1
    Il Vero Rufus L'avatar di ottoDVD
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    Predefinito The Surge | Gamescom Gameplay

    The Surge is a visceral sci-fi Action RPG with a few original mechanical twists. Today we’re demonstrating the combat mechanics and crafting integral to the core gameplay experience.

    Fitted with an advanced CREO exo-suit, balancing your core power against your implants and exo-suit upgrades will allow you to specialize in a huge variety of combat styles, thanks to the almost limitless combinations of exo-suit addons and dozens of make-shift weapons salvaged from the industrial complex at CREO. Finely tune your gear to match your playstyle, and to best suit the challenge ahead. What’s more, the metroidvanian levels open up as your core power increases, allowing you to over-charge doors previously too strong for your suit to damage, opening new pathways to explore. The CREO facility is vast, and if you want to find and craft the best equipment and weapons, you will need to explore every area for secrets and hidden items.

    The Surge features innovative combat mechanics, allowing you to target individual limbs, dismembering the exo-suit addon, or weapon, that you want to acquire. Collecting tech-scrap and blueprints, you will be able to return to the Operation Center to level up and craft new exo-suit addons and weapons salvaged throughout the level. These can even be acquired from the world’s gigantic, industrial bosses. Most of what you encounter in The Surge was never designed to kill you, and most of the items you loot and craft were never designed for combat, but the combined strength of the exo-suit and near-future technology of CREO turn anything from fork-lifting addons to laser cutters into lethal weapons and armors suitable for diving deeper into the CREO complex.


  2. #2
    Supermoderatore L'avatar di Skymaster
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    Il Cs sembra molto simile a quello di Dark souls
    Carino, ma non per tutti

  3. #3
    Christina!!! L'avatar di Trinciatore92
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    Citazione Messaggio inviato da Skymaster Visualizza messaggio
    Il Cs sembra molto simile a quello di Dark souls
    Carino, ma non per tutti
    A me intriga molto ma temo che esca fuori il lord of the fallen bis, variazioni carine sul tema ma realizzate un po' a metà.

  4. #4
    Spettro L'avatar di DixieFlatline
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    Riesumo dato che non so mai se aprire nuovi topic o meno.
    http://multiplayer.it/notizie/182154...ion-4-pro.html
    Qualcuno lo sta seguendo? Io penso di dargli una possibilità, non mi sembra malaccio.

    Power and adventure belong to the Lucid Dreamers

  5. #5
    Genio incompreso! L'avatar di siriodorione
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    Mi sono fermato a 2:30 dopo il primo combattimento. Lento, palloso, solita roba...

  6. #6
    Words mean nothing L'avatar di Neme
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    Citazione Messaggio inviato da siriodorione Visualizza messaggio
    Mi sono fermato a 2:30 dopo il primo combattimento. Lento, palloso, solita roba...
    A me non sembra male

  7. #7
    Genio incompreso! L'avatar di siriodorione
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    Citazione Messaggio inviato da Neme Visualizza messaggio
    A me non sembra male
    Io odio la stamina, è quella che come gameplay mi manda in vacca la bellezza di un action, questo non lo è ovviamente, dico per farvi capire. Quella, che hanno anche i nemici (infatti nei giochi dove c'è non ci sono nemici che spammano attacchi), implica che tutto diventi lento e calcolato, ed è un gameplay che non mi diverte Qui sembra ancora più accentuata questa "lentezza", e temo che pad alla mano si abbia quella sensazione di legnosità del personaggio. Servirebbe una demo

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