Pagina 4 di 215 PrimoPrimo 123456789101112131454104 ... UltimoUltimo
Visualizzazione risultati 46 fino 60 di 3224

Discussione: The Elder Scrolls V: Skyrim | Su Switch il 17/11

La Vera Disperazione L'avatar di Faiv-5
    Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da Sheogorath Visualizza messaggio
    Si è il numero di Febbraio però di solito i mensili prendono il nome del mese successivo a quello d'uscita. In conclusione ho pensato che sarà il numero che esce a Gennaio. Poi non lo so con certezza, non sono un lettore di Gameinformer.

In giro comunque dicono che si può trovare in edicola a 4,50€. Mi sembra strano che è solo su abbonamento, è la rivista di vg più venduta al mondo.

Comunque Faiv ti vedo in linea a giocare a Oblivion
    Mi era venuta voglia di reinstallarlo su PC lo confesso, solo che ho veramente fatto tutto in quel gioco
    .
    nono se dice febbraio è di febbraio fidati sono abbonato. Anche se fra qualche giorno mi scade l' abbonamento, quindi lo prenderò dal GS poi magari do una sbirciata in edicola.

eheh ho appena finito di fare le quest della confraternita oscura. Ora sto andando a perlustrare dei daungeon perchè ho bisogno di soldi Mi è tornata la voglia
    Ultima modifica di Faiv-5 : 18-12-2010 alle ore 15.20.38

« Io sono colui che stabilirà l'ordine e la pace »

Spettro L'avatar di RedNight
    Registrato il
    14-10-2009

Citazioni
    0

Predefinito

Finalmente l'hanno annunciato! Era da anni che aspettavo l'annuncio!!!
    E finalmente hanno cambiato il motore grafico

MadNeSs L'avatar di Sheogorath
    Registrato il
    14-05-2007

Citazioni
    0

Predefinito

E' si era ora. Non voglio più vedere movimenti da robottino.

Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Bethesda ha reso noto che a partire dal prossimo gennaio saranno svelate parecchie novità - e presumibilmente del materiale inedito - per The Elder Scrolls V: Skyrim, attesissimo quinto capitolo del franchise in sviluppo su piattaforme Xbox 360, PlayStation 3 e PC. A confermarlo è stato il game director Todd Howard, attraverso il podcast ufficiale di Bethesda. Secondo Howard, con il nuovo anno verranno mostrati nuovi spettacolari contenuti per il titolo, che con ogni probabilità stupiranno tutti gli appassionati. Il game director ha poi precisato come il titolo sia in sviluppo da oltre quattro anni, e cioè dall'esordio del mai dimenticato TESIV: Oblivion datato 2006, con oltre un centinaio di persone al lavoro delle quali circa una trentina sono state dirottate direttamente da Fallout una volta che quest'ultimo è stato terminato. Non ci resta che attendere il primo mese del nuovo anno.
    Fonte:Multiplayer.it

Ma LOL che burloni ce l' hanno tenuto nascosto per tutto questo tempo!

MadNeSs L'avatar di Sheogorath
    Registrato il
    14-05-2007

Citazioni
    0

Predefinito

Meno male. Avevo il timore che avevano iniziato a lavorarci da poco.

Spettro L'avatar di oODarkDanteOo
    Registrato il
    01-01-2009

Citazioni
    0

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da Sheogorath Visualizza messaggio
    Credo voglia dire che l'hanno sviluppato i Bethesda per conto loro appositamente per Skyrim.

Comunque su Facebook c'è una pagina dove si possono dare consigli su quello che vorreste ecc. E' quella ufficiale del gioco, la consiglia anche sul sito ufficiale. Si chiama The Elder Scrolls Council, basta mettere mi piace.
    Bellissima allora!!! Mi sa proprio che con Skyrim spenderò un bel pò XD contando la VGA nuova che prenderò apposta per Lui

Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Ecco la copertina della rivista Gamerinformer di Febbraio inerente a TES:V

Molto bella

Registrato il
    01-01-2009

Citazioni
    0

Predefinito

Che chiulo, sono in pieno abbonamento offerto dal rinnovo della tessera usato del Game stop

Play, Create & Share L'avatar di dnl87
    Registrato il
    14-05-2009

Citazioni
    0

Predefinito

M.it
    Rispondendo ad un thread sul forum ufficiale della compagnia, un community manager di Bethesda ha rivelato qualcosa sul sistema adottato per livellare la difficoltà in The Elder Scrolls V: Skyrim.

Una delle caratteristiche additate maggiormente come difetto di Oblivion era proprio il sistema di controllo della difficoltà che secondo molti eliminava gran parte del senso di progressione ed evoluzione del personaggio facendo crescere la potenza di tutti i nemici insieme a quella del protagonista.

Secondo questo community manager, Skyrim sarà più vicino a Fallout 3 piuttosto che a Oblivion, con un sistema di "randomness/leveling" basato sul livello di esperienza del giocatore, in base al quale, progressivamente, appariranno sopratutti nuovi nemici sempre più potenti in maniera più equilibrata rispetto all'esperienza maturata dal giocatore.

Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Citazione Messaggio inviato da oODarkDanteOo Visualizza messaggio
    Che chiulo, sono in pieno abbonamento offerto dal rinnovo della tessera usato del Game stop
    LOL. pure io!
    Citazione Messaggio inviato da dnl87 Visualizza messaggio
    M.it
    Mi hai anticipato comunque è senza dubbio una cosa positiva, in OBLIVION era una cosa insopportabile:/

Registrato il
    01-01-2009

Citazioni
    0

Predefinito

io però più che F3 mi sarei orientato più su Morrowind o F:NW... Comunque, dove non arriva Bethesda arrivano le Mod, comunque venga fuori, anche se sarà peggio di oblivion, qualche mod qua e la e vien fuori un gioco eterno

Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Altra News! Sul forum di The Elder Of Scroll stanno postando news prese da GamerInformer

"The core change is the addition of a two hands/two options approach to combat. Every weapon or spell in the game can be equipped in either hand at any time, leading to limitless combinations of attack options. Dual wield two of the same weapon, or put a dagger in one hand and a mace in the other. Fight defensively with a shield in one hand and a cracking ball of electricity in the other. Set two completely different spells in either hand or the same spell in both hands, letting you combine the spells t extrordinary effect. The choice is yours"

Edit (in parentesi ci sono le note dell'utente, Sapphirine)
    - If you kill shopkeeper, his sister might enherit the shop. She might give you quests but will be angry and frustrated about it. (Sounds really stupid to me...)

You can duel with npc's

If you drop an item an npc could pick it up and walk up to you and offer it back saying that you dropped it (cool!)

Or 2 people could fight over it (double cool)

game has HUGE log of how you play, dungeons you go to etc and gives you experiences based on that.
    Per la news si ringrazie l'utente R4izen

In generale dice che si può combattere con due armi( un arma per mano ) inoltre si possono usare magie in contemporanea agli attacchi con la spada, e inoltre una chicca per i maghi ovvero si possono usare 2 magie contemporaneamente combinandole anche tra di loro; creando così numerosi effetti combinazioni!!!!

Liv.41 L'avatar di Rh_negativo
    Registrato il
    26-03-2007

Citazioni
    160

Predefinito

Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Santissimo Dio!!! Sono stupende!!!

Registrato il
    29-11-2008

Citazioni
    0

Predefinito

Eh la Madonna quanta roba

-Level scaling
    -Soft level cap of 50. You can progress further but at a very slow pace.
    -No traditional attributes anymore (str int etc.). You have health, magicka, and stamina, which increase automatically at level up and can be improved individually at level up as well.
    -No predetermined major or minor skill selection (or "class" selection). Everything is entirely based on how much you use each skill.
    -When specializing in a few skills, you will level up faster. When using a broad skillset, leveling will be slower. Skilling up an already powerful skill will level you faster than skilling up a low level skill (seems to be a way to prevent problems with the level scaling system, i.e. skilling up non-combat skills in Oblivion and becoming useless as everything still scales up).
    -Perk selection, Fallout-style, upon level up.
    -Kiting is more difficult as backwards movement speed has been significantly reduced.
    -Each of the player's hands is set up individually. Sword and shield, dual wielded weapons, one weapon and one hand for magic, each hand with a different spell ready, or both hands using the same spell for a more potent effect, etc.

On leveling:
    Totally revamped, no more class selection at the start of the game, every skill you level contributes to your overall level. And each time you level you get extra health plus the ability to get either more health, magicka or stamina.
    Each level also brings you perks. Cool abilities I guess like in Fallout 3.
    Also, the leveling was moved from 1-25 or something like that to 1-50, but 50 is soft-capped, you just advance really slow after that.

On skills:
    Mysticism is gone.
    18 skills, down from 21 on Oblivion, and 27 on Morrowind.
    Tries to accomodate players who want to specialize in a certain proffesion (like mage or thief), while at the same time giving room for players who like to do plenty of everything. They want to keep a special care so that this feels good, not prone to cheating and organic.

On the story and lore:
    200 years after Oblivion. Set in Skyrim, a region north of the imperial city, where the Nords live.
    The dragons are returning, as it was prophetized. You are gonna be trying to stop the wicked dragon god. You are a dragonborn, a dragon hunter. Your mentor is one of the last blade, voiced by some old dude from Shutter Island and Minority Report.
    Also, there is a civil war, since the king is dead.
    Enemies include were-yeti's, giant spider, dragons and other cool creatures.

On combat:
    They want to make it more dynamic and tactical. You have to assign each hand with a function I think, either magic, 2 weapons, a weapon and a shield, etc.
    You can also waste stamina by sprinting, allowing you to get access to tactical postitions.
    Emphasis on really improving the combat this time around.
    They are also putting care on how each weapon feel on your hand.

Other:
    Third person view has been improved
    5 massive cities, more variation in caves and underground stuff.

On quests:
    Quests are much more dynamic now.
    The quests are now more determined by how you build your chracter, individual actions and overall much more dynamic. Examples provided: If you are more of a magic user, some other mage may approach you who may not have had if you were just a melee character. Or if you killed some dude who owned a store that was gonna give you a quest, his sister would inherit the store, but she may resent you before giving you the quest. Also, if you drop a weapon in the street instead of selling it, it may just dissapear, some kid may get it and give it back to you, which would lead to a series of stuff, or some dudes may fight over who gets it.
    Also, it said that the quests you are given would be modified by how you have played (I guess like scaling the quests). For example, the location of a rescue mission would be determined by which location you have visited (it will try to give you a dungeon you haven't been in) and I guess also giving you appropiate enemies to your level.
    Altra robbetta:

On Conversations: (thanks MrBig)
    Conversations aren't done in a zoomed in static shot anymore.
    Start a conversation with some and they will act like someone would in real life, looking at you occasionally and walking around a bit and also continue doing a task if they were doing one while talking.

On Weapon smithing:
    Go to a forge and carve a new weapon out of red hot metal.

Recap from raphier

Dual-wielding: you have two hands now in combat and you can wield anything to both hands. You may assign a dagger on left hand and use a mace with right hand. The choice as they say is yours.

Duel: You may duel any NPC on the streets western style.

Inheritence: When you kill a shopkeeper, his/her family member will inherit the shop and will be angry about you, but stil give you missions.

Level-scaling: It is coming back

18 skills: supposedly even less skills to play with?

No mysticism

Perks: Rumored to be in Skyrim. I may have understood it wrong.

Boosts: Pick stamina, health, magic boosts on level up.

Enchanting: This skill makes a return.

"Radiant storytelling" or Level Scaling 2.0: "The game eventually logs a huge storehouse of knowledge about how you've played, and subsequently tailors content to your capabilities and experiences. Entering a city, a young woman might approach you and beg you to save her daughter from kidnappers. The game will look at the nearby dungeons you've explored, automatically set the mission in a place you've never visited, and designate opponents that are appropriately matched to your strengths and weaknesses."

Fast-Travel: As you probably expect, you can instantly travel to previous locations with a tap of the button

Sprinting: You can now sprint about!

Town visiting: You may do more in towns, like tailor weapons, cooking, farming or mining. Not much details about this or how detailed they are as jobs.

Informazioni discussione

Users Browsing this Thread

Al momento 1 utenti stanno leggendo questo topic. (0 utenti registrati e 1 ospiti)

Bookmark