PDA

Visualizza versione completa : Anche Al Qaeda va di Sega

sharkone
04-11-2008, 14.07.04
Meglio ridere che piangere forse:roll3:

Al Qaeda know quality when they see it. According to the New York Times, some Al Qaeda members use Sega cartridges to make detonation devices. Plus black cartridges are so much cooler than gray.

“One detainee is said to have been schooled in making detonators out of SEGA game cartridges.”

Who would have known that Al Qaeda would love modding Sega cartridges. Maybe they should concentrate their efforts on modding a Genesis to fit inside a cartridge, rather than blowing them up. That would be truly awesome (and people would actually thank them).

Nobody at Kotaku (especially those who frequently travel overseas) has any idea if that is even possible, or why SEGA specifically, but the story seems to originate from the case of Hassan Bin Attash - a seventeen year old (at time of capture) detainee that several human rights organisations claim was tortured in Jordan before being held in Gitmo. Possibly, after a few months of waterboarding a weaponized copy of Toe Jam & Earl: Panic on Funkotron might seem more credible.

A distanza di 20 anni ancora negli States č noto il Blast Processing:asd:

Poveracci perņ quei giochi usati su Ebay che fine: CARTUCCE LIBERE!

STE
04-11-2008, 14.22.36
Occhio a non prendere una cartuccia dal pakistan tipo e poi vai a provare il gioco e boooommmm

No dai ma non ci credo nemmeno le regalassero poi :D

City Hunter
04-11-2008, 15.08.05
Ma cavolo, ti credo che poi alcuni giochi diventano rari... :tsk:

Mana RD
05-11-2008, 19.34.48
Ma cavolo, ti credo che poi alcuni giochi diventano rari... :tsk:

:roll3: :roll3: :roll3:

emiliux1981
05-11-2008, 19.38.24
compri un Megadrive, infili la cartuccia di sonic 3 accendi e BOOM!!! Un gioco esplosivo!!:asd:

STE
05-11-2008, 22.26.45
Si ma intanto son andato a casa di sharkone e l hanno arrestato come terrorista per via che aveva troppi giochi strani :D poi con la barba lunga = terrorista secco lasciati la barba lunga.