PDA

Visualizza versione completa : Level 60 Elite Tauren Chieftain to Play at BlizzCon

FEROR
12-10-2005, 09.58.54
Level 60 Elite Tauren Chieftain to Play at BlizzCon
Comin' straight out of Orgrimmar: Level 60 Elite Tauren Chieftain will perform the last show of their Storm, Earth, and Fire World Domination Tour this month in Anaheim, California, hitting the stage before The Offspring. Having power-leveled past their previous name -- "Tenth Level Tauren Chieftain" -- L60ETC is undoubtedly best known for their multimillion-selling single, "The Power of the Horde," a track that appeared on their 2003 album "Warcraft III: The Frozen Throne." In addition to the hard-rocking, heart-thumping tunes it contained, that album might best be remembered by music lovers everywhere for the popular little computer game that was included as a bonus feature on the disc. After conquering every major city in Azeroth, L60ETC will be blasting the sounds of war one more time during their tour-ending performance at BlizzCon on Saturday, October 29, 2005.

STRENGTH AND HONOR!

hero classssssss :O

p.s.
stranooooooooo la prima hero class orda :rotfl:

New_Alumir
12-10-2005, 10.09.55
Originally posted by FEROR

p.s.
stranooooooooo la prima hero class orda :rotfl:

e stranamente shaman:asd:

ding
12-10-2005, 10.11.47
s vab.. dice che figo e che c'era in tft, ma oltre a questo non dice nulla :| com' che funziona la cosa? un'evoluzione delle classi normali attuali (quali? war? ..oppure shammy? :asd: ) o cosa? :|

Wiz
12-10-2005, 11.10.34
Ehm...non vorrei essere cattiva.
Ma l'inglese, ragazzi.
Non si parla di nessuna hero-class, solo di un tizio che canta :-/

RennyManJr
12-10-2005, 11.20.15
LOL!

New_Alumir
12-10-2005, 11.21.24
Originally posted by Wiz
Ma l'inglese, ragazzi.
Non si parla di nessuna hero-class, solo di un tizio che canta :-/

:roll3::roll3::roll3:

io e il mio vizio di non leggere tutto e credere sulla parola:asd::asd:

FEROR
12-10-2005, 11.52.54
Mi fanno i titoli ingannevoli alla blizzy
mi fanno fare figure di merda aoe :cry2: :cry2: :cry2: :ihih:

ding
12-10-2005, 13.03.40
Originally posted by Wiz
Ma l'inglese, ragazzi.
Non si parla di nessuna hero-class, solo di un tizio che canta :-/ aoh non pretender troppo da uno che si appena svegliato e ha sua mamma che armeggia per gli armadi in camera :asd:

feror? hai la sign troppo lunga :asd: